16 lis 2014

Enchanted


Dziś bardziej kolorowo.
Makijaż idealny dla niebieskookich gdyż: złoto, brąz oraz fuksja świetnie kontrastują z tęczówką.





 

Użyłam: baza pod cienie urba decay eden, cienie i pigment MUG, tusz wibo, liner catrice, korektor YSL
UWAGA: nazwy wszystkich cieni wymienione są na linku KLIK




 
Proszę o kliki w serduszko :)
http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/enchanted-8/


PS. Jeśli nie widziałyście moich wpisów ze wszystkimi cieniami z poniższej palety MakeupGeek to zapraszam TU i TU


19 komentarzy :

  1. Piękny makijaż!! Jestem nim niesamowicie oczarowana :D Sama pewnie nigdy nie uzyskam takiej perfekcji, bardzo dużo mi do tego brakuje :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawie kolorystyczne, podkreśla Twoje piękne, błękitne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, bardzo mi się podoba tak podkreślone załamanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż, ale intryguje mnie jak wygląda w takim dziennym świetle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestandardowe połaczenie kolorystyczne ;) Jednak czerwien/fuksje da się okiełznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Tobie zawsze pasują takie kolory, mi nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kreska, oraz kolorek nad załamaniem powieki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podobala mi sie fuksja w makijazu , mimo ze to odwazny i trudny kolor , ale jak ma sie wprawna reke jak Twoja wyczaruje sie piekny makijaz . Jak zawsze piekne polaczenia kolorow , a akcent z fuksja przyciaga wzrok . Bardzo ladnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, mam pytanie odnosnie Twoich wycieczek :) gdzie Ci sie najbardziej podobalo; madera, gran canaria czy lanzarote? wiem, ze na kanary latalas w miesiacach zimowych, jak tam jest z temperatura? boje sie, ze wykupie wczasy i 7 dni bedzie chlodno, albo ledwo cieplo, trafie na deszcz. biore pod uwage wlasnie madere albo lanzarote - poczatek marca. Gdzie lepsze jedzenie, ladniejsze widoki, lepsza atmosfera? bylam na gran canarii kilka lat temu i srednio mi sie podobalo:/ tzn mam porownanie z wlochami, grecja, chorwacja.. chcemy poleciec w marcu i dlatego kanary/madera reszta europy odpada bo na pewno bedzie zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      Na Kanary latałam przez kilka lat z rzędu na Boże Narodzenie (dopiero w tym roku mam inne plany). Temperatura od 23do 30 stopni. Spokojnie można było chodzić w krótkim rękawku i popluskać się w oceanie. Wstawiałam nawet na bloga zdjęcia w czapie mikołaja i w bikini :)
      Mnie osobiście CranCanaria podobała się najmniej. Zbyt dużo komercji i plaże poza sztucznymi brzydkie. Lanzarote ładniejsze niż GC ale musisz wiedzieć że wyspa ma odgórnie narzucony wygląd - nie znajdzie się tam dużych hoteli (poza jednym wyższym budynkiem), billboardów czy nachalnych reklam. Ale plaże też nie są piękne. Ja ukochałam sobie Fuerteventurę - może tą wyspę rozważysz? Ma cudowne, białe plaże z turkusową wodą (ale nie w każdej części, jakbyś się na nią zdecydowała to napisz a ja Ci powiem które miejscowości należy brać pod uwagę)
      Wszystkie Wyspy Kanaryjskie sa wulkaniczne więc nie można ich przyrównać np. do Grecji. Roślinność mamy przy brzegu a środek wyspy stanowi pustynia. Tak jest na każdej z wysp kanaryjskich. Więc jeśli z tego powodu nie podobała Ci się GC to inne są podobne.
      Co do Madery to temperatura będzie niższa niż na Kanarach. Wydaje mi się że będzie poniżej (lub do) 20 stopni. Nie za chłodno? Madera zwana jest wyspą kwiatów. Wszystko dookoła kwitnie, wyspa jest bardzo zielona (ale nie wiem jak w marcu) ale plaż tam nie ma wcale. A jak już są to prywatne, przy hotelach ze bardzo stromym zejściem ze skał do wody. Plaż ze złotym piaskiem nie ma tam wcale. Można się wybrać promem na Porto Santo - tam z kolei jest sam żółciutki piach (ale chyba koło 150e prom). Generalnie Madera jest droższa od Kanarów.
      Generalnie na Kanarach zimą/wczesną wiosną w odróżnieniu od lata będzie mniej godzin słonecznych. Słońce wstaje późno i wcześnie zachodzi a po zmroku robi się chłodniej. Ale w godzinach największego nasłonecznienia jest bardzo ciepło.
      Co do deszczu na Kanarach raczej się go nie spodziewaj. Ja na tyle lat może z raz trafiłam na deszcz i to na zasadzie przekropiło z 10 min i po deszczu.

      Wiadomo występują anomalia pogodowe więc różnie może być ale ma takie doświadczenia jak piszę.

      Usuń
    2. Dziekuje Kasiu za odpowiedz:) my chcemy poleciec na poczatku marca z okazji naszej trzydziestki:) Fuerteventure tez oczywiscie chce zobaczyc,ale chcialabym tam poleciec z dzieckiem, planujemy dzidziusia i jakos ta wyspa wydaje mi sie spokojna, nie ma za duzo do zwiedzania wiec za jakis czas pewnie tam polecimy, Gran can srednio mi sie podobala, w sumie nie wiem dlaczego tam polecielismy, 5 lat temu az tak nie interesowalam sie podrozami, teraz duzo czytam ogladam wiec nie wybieram przypadkowych miejsc. Wlasnie architektura lanzarotre mnie zachwyca - niskie biale domki, tylko boje sie, ze oprocz kiepskiej pogody moze mnie zdolowac ten ciemny krajobraz, ludzie na forach pisali, ze jest przytlaczajacy... jednak jest to jedyne takie miejsce na swiecie i dlatego chce je zobaczyc:) ewentualnie teneryfa.. a jesli chodzi o fuerte polecasz coralejo, costa calma czy jeszcze inna miejscowosc? na lanzarote bralam pod uwage puerto del carmen, nie wiem czemu ale costa teguise wydala mi sie mniej atrakcyjna.. A jak z wyzywieniem, braliscie hotel BB czy all? nie wiem czy zabukowac all, bo moze lepiej stolowac sie w lokalnych knajpkach? a wynajmowaliscie auto na lanzarote? bo na maderze z tego co pamieam to tak? drogi na maderze rzeczywoiscie sa takie strome i niebezpieczne?

      Usuń
    3. Na Lanzarote nie spotkasz kiepskiej pogody ani ciemnego krajobrazu. Skąd masz to info?
      Tu moje zdjęcia z grudnia
      http://tylkokasiaa.blogspot.ie/search/label/Lanzarote
      Ja mieszkałam w Costa Teugise ale Puerto del Carmen bardzo klimatyczne jest.
      My zawsze wynajmujemy apartament. I za każdym razem inny. Żywimy się w lokalnych knajpach. Auto też zawsze wynajmujemy czy to na Maderze czy to na Kanarach.
      Fuerta fajna jak się jedzie z dzieckiem ale to dopiero jak dziecko ma więcej niż pół roku bo wczesniej to bez znaczenia bo maluszek na plaży i tak się ni pobawi.
      A Madera - hmm stromo jest to fakt (tak każda miejscowość jest pod górę :) )ale drogi gorzej wspominam na GC jak się wybraliśmy w góry :) Ale na Maderze jest sporo tuneli i trzeba jeździć ostrożnie.
      Ps. We wrześniu byłam na Sardynii ale akurat mnie nie zachwyciła. Wpisu na blogu o niej nie robiłam bo szczerze nawet nie miałam kiedy.

      Usuń
  10. WOW! Prawdziwe arcydzieło! CUDOWNIE :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka